Frokost hygge

Frokostgruppen mødes ca. hver anden måned til lidt hygge og udveksling af interesser m.m.

Lidt nemmere at lære hinanden at kende i mindre grupper.

Vi spiser på lokale caféer og restauranter her på Frederiksberg. 

Bon appetit. 

 

Tovholder: Hanne Find
Der er ikke angivet noget sted