Frokost hygge
Frokostgruppen mødes ca. hver anden måned til lidt hygge og udveksling af interesser m.m.
Lidt nemmere at lære hinanden at kende i mindre grupper.
Vi spiser på lokale caféer og restauranter her på Frederiksberg.
Bon appetit.
Tovholder: Hanne Find

